Aj.. =(

Sitter just nu & kollar på TV md Nadia och mamma. Nadia ska sova här idag, :) Var inte i skolan idag iheller, pga att jag varit i sjukhuset typ hela natten. Har skadat handleden. =( Hur jag gjorde det behöver jag inte skriva här haha.. Men gör fett ont aso, :( Har fått inre blödningar & typ nerverna är skadade, o pga det har jag knappt någon känsel i handen typ, och om inte det blir bättre till måndag nästa vecka ska dom operera.. Aja nog om det. Har typ bara sovit idag somna runt 7 på morgonen efter att vi kommit hem och så igår så har typ sovit ut hela dagen. Vid 8 kom mina syskon hit, så gjorde dom semlor och sånt, så satt här o kolla film o åt SKIT goda semlor mmuums! hiihhiih.. Ska till skolan imorgon iallafall, pallar inte bara ligga hemma som ett handikapp.. ;o Efter skolan kaanske jag skulle till frisören får se hur det blir med det. Aja avrundar här. (k)

Kisses'  /sS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0