Im baack. (a)

Halloja! :D Som ni märkt har jag inte haft tid eller lust till att skriva så ja..
I Fredags; Kom Marija,Azra&Alma hit. Satt och rökte vp dansa, och snacka lite. Riktigt mysig kväll, tack tjejer!(L)
Igår; Fyllde jag år, var först hemma med familjen lite & så. Sen vid 6 åkte jag och tjejerna in till stan där vi träffa dom andra, sen gick vi upp till Diala i hennes lägennhet, haha.. Sen vid 9 åkte vi till arabiska festen i rödbetan, haha. Vid 1 blev det helt fucking kaos asso.. Blev värsta bråket o ja.. Men vi hade SJUKT kul iallafall!:D Vid halv 2-2 tiden kom bror och hämta oss, ;) TACK TJEJER FÖR ALLT! <3 
Idag; Vakna runt ett, kolla tv lite o så. Sen ringde hanna och fråga fall jag ville med till bus fabriken med hon och hennes lilla syster. Så ja, ringde min systerdotter som också hängde med, & sen kom my också, Hhaha. :) 
Färgade mitt hår innan också, mörkare.. Haha, i like it. :) annars har jag typ bara legat i min säng och kollat på film hela kvällen, och smsat med <3;at, haaaaaaha. Ska soova nu, skola imorgon skjut mig någon. :s Ändå soft denna veckan, har bara tema-vecka alltså inga vanliga lektioner, GILLAR starkt!!! Godnattt.<3


Kisses'  /sS.



Last night at arabiska festen haha. ;*

Kommentarer
Postat av: lysaan *

sv: hahah, det är lugnt love you too <3

2010-02-15 @ 11:01:08
URL: http://lysaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0