27/1

Helluue. Är på cp humör typ pallar ej något. Har varit en  k a t a s t r o f  dag idag alltså!!
* En massa skit i skolan.
* första bussen 25 minuter sen & den mot Bårslöv var si sådär 50 minuter sen pga detta vädret! ;s
* Tappat bort min plånbok..
* & Bara allmänt på mens humör idag......
Kan inte bli värre alltså, & på tal om vädret så är detta bara tooo much asså, jävla snö storm för fan. :o Har precis tatt en varm och skön dusch och snackat lite lur md bibi, myyyyyys. & Nu ska jag kolla på film. ''The ugly truth'' Alla säger typ att den är bra och så, så ja=) Lägger in något inlägg innan jag lägger mig sen kanske, CIAO.


Kisses'  /sS.


          Momo&Jag i somras. <3

                       ♥♥♥♥♥♥
                        ♥♥♥♥♥
                         ♥♥♥♥
                          ♥♥♥
                           ♥♥
                            ♥


Hanna & Jag, på någon fest förra året <3 LOVE YOU SIS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0